Vorige
Volgende
Favorieten
Winkelmand
Winkelmand ()
Grijp je kans: Je krijgt nu tot 25 % op skincare >

Your beauty-bff - Happy to help!

Heeft u vragen over uw bestelling? Of wilt u advies van onze experts vóór uw aankoop, u kunt altijd contact met ons opnemen.

Neem contact met ons op via:

Chat
doordeweeks 9:00 - 17:00

Gesloten voor lunch 12:00 - 13:00

Telefoon
Wij zijn telefonisch te bereiken op +31 970 1028 7301 

Dinsdag       9:00 - 12:00       

Donderdag   9:00 - 12:00  

Opening gedurende pasen:

Donderdag 28 maart 9:00 - 12:00
Goede Vrijdag: Gesloten
Zaterdag 30 maart: Gesloten
Eerste paasdag: Gesloten
Tweede paasdag: Gesloten

LET OP: Houd er rekening mee dat tijdens deze dagen ook ons magazijn gesloten is. Dit betekent dat de verwerkingstijd voor bestellingen die op 28 maart na 12.00 uur t/m 2 april worden geplaatst worden beïnvloed, waardoor de levertijd mogelijk wordt verlengd.

Een vraag over een geplaatste bestelling? Hou je ordernummer bij de hand, zodat we je gegevens zo snel mogelijk kunnen opzoeken!

Let op: Belt u buiten dezen tijden is het mogelijk dat u een welkoms bandje hoort en dat u door verbonden zult worden naar een medewerker. U hoort daarna een wachttoon, dit is ons systeem die zoekt naar een beschikbare medewerker. Buiten deze tijden is er geen beschikbare medewerker telefonisch te bereiken en hoort u daarna het bandje dat wij gesloten zijn.

E-mail
Uiteraard kun je ons natuurlijk ook altijd mailen: hoi@bangerhead.nl. (dit kan in het Nederlands of Engels)

Contactformulier

Via onderstaand contactformulier kun je snel en makkelijk contact met ons opnemen. Selecteer de opties die het beste bij jouw vraag passen en stuur je vraag in.
Wanneer je relevante foto's hebt, kun je deze eveneens via het contactformulier bijvoegen. Op deze manier hebben we alles bij de hand om je vraag zo goed/snel mogelijk te beantwoorden!

Let op: tijdens drukke periodes (vakantie/black week/kerst) is onze responstijd iets langer dan normaal. We streven ernaar om alle vragen zo snel mogelijk - d.w.z. binnen maximaal 2 werkdagen - te beantwoorden.

Adres
Bangerhead AB
Katarinavägen 20
116 45 Stockholm
Zweden

Contactformulier

Veelgestelde vragen

  • Ik heb geen orderbevestiging ontvangen. Wat nu?

    1. Check of de orderbevestiging misschien terecht is gekomen in je spam/ongewenste mail.

    2. Wanneer je op de site bent ingelogd, vind je al je bestellingen eveneens in je klantaccount (onder 'Mijn pagina's').

    3. Als je de orderbevestiging niet hebt ontvangen in je mailaccount èn de bestelling is eveneens niet terug te vinden via 'Mijn pagina's', kan het zijn dat het e-mailadres onjuist was of dat er wellicht iets is misgegaan bij het plaatsen van je bestelling. Neem in dat geval contact met ons op onze klantenservice of vul bovenstaand contactformulier in en we kijken direct wat er is gebeurd.

  • Welke producten moet ik kiezen?
    Onze beautyexperts helpen je graag dìe producten te vinden, die het beste bij jouzelf en bij jouw wensen passen. Het kiezen van de juiste producten - voor jouw persoonlijke huid- of haartype - is belangrijk om het maximale effect uit onze producten te halen. Aarzel dus niet om contact met ons op te nemen via bovenstaand contactformulier of via hoi@bangerhead.nl.
  • Waar is mijn pakket?
    Nieuwsgierig waar je pakket precies is? Geen trackingnummer ontvangen of deze per ongeluk kwijtgeraakt? Ga naar 'Mijn pagina's' en klik op 'Bestellingen'. Wanneer je de huidige bestelling selecteert en klik op 'Pakketnummer' vind je alle gegevens die je nodig hebt!
  • Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

    Bestellingen worden elke werkdag verzonden vanuit ons magazijn. Houd er rekening mee dat de verwerkingstijd in ons magazijn doorgaans eveneens 1-2 dagen betreft. Als je je bestelling op vrijdagmiddag of op een feestdag plaatst, zullen we de bestelling de volgende werkdag verzenden.

    Alle pakketten worden - mèt track-and-trace mogelijkheid - verzonden naar je huisadres of gekozen afhaalpunt. De gemiddelde levertijd bedraagt 2-3 werkdagen (Budbee) of 4-5 werkdagen (DHL).* 

    * Let op: Alle gepresenteerde levertijden zijn geschatte levertijden: vertragingen bij ons en bij onze verzendpartners zijn mogelijk (bijvoorbeeld bij grotere shopping-events).


    Meer weten over de verzending van je bestelling? Zie onze pagina  Verzending.

     

  • Waarom kan ik mijn bestelling niet vinden in mijn klantaccount?
    Dit kan veroorzaakt worden doordat je twee verschillende klantaccounts bij ons hebt geregistreerd. Neem gerust contact op met onze klantenservice via bovenstaand contactformulier, zodat we de twee profielen kunnen samenvoegen. Vervolgens wordt alle informatie op één plek verzameld en worden al je bonuspunten bij elkaar opgeteld.
  • Hoe werkt het loyaliteitsprogramma?
    Elke keer dat je bij Bangerhead shopt krijg je punten voor alles wat je koopt. Elke maand worden je aankopen bij elkaar opgeteld en wordt je puntensaldo bijgewerkt. Zodra je minimaal 2.000 punten hebt verzameld, kun je ervoor kiezen om deze in te wisselen en korting te krijgen op je volgende bestelling. Log in op ‘Mijn pagina's’ en klik op ‘Loyaliteitsprogramma’ om te zien hoeveel punten je hebt. 
  • Ik wil mijn bestelde producten ruilen of retourneren. Wat moet ik doen?

    Vragen over het retourneren van een product/order? Zie onze pagina retourneren.

  • Ik heb het verkeerde product besteld. Hoe kan dit aanpassen?
    Helaas is het - vanwege technische redenen - niet mogelijk om een reeds geplaatste bestelling te wijzigen. Neem contact op met onze klantenservice om je product te ruilen en/of te retourneren.
  • Wat moet ik doen als ik het verkeerde of een kapot artikel heb ontvangen?
    Heb je een verkeerd of kapot ontvangen? Zie voor meer informatie de pagina klachten & garantie. De klacht moet worden ingediend binnen een redelijke termijn nadat je je bestelling hebt ontvangen. Neem hiertoe contact op met onze klantenservice, via hoi@bangerhead.nl.
  • Waarom werkt mijn kortingscode niet?
    Als je een kortingscode wilt gebruiken, voer deze dan in bij het afrekenen en klik op ‘Update’. Let op: Het is belangrijk dat je bij het invoeren onderscheid maakt tussen hoofdletters en kleine letters. Check eveneens de bijbehorende voorwaarden als je niet zeker weet wat er precies van toepassing is.

    Voor vragen over een specifieke code kun je uiteraard altijd contact opnemen met de klantenservice via bovenstaand contactformulier.

    Let op: Kortingscodes zijn niet geldig in combinatie met andere acties/aanbiedingen. Daarnaast is het niet mogelijk om meerdere kortingscodes tegelijkertijd te gebruiken en/of een kortingscode achteraf aan de bestelling toe te voegen.