💄 Tot 25% korting op bijna alles 💄

Favorieten
Winkelmand
Winkelmand ()

Your beauty-bff - Happy to help!

Een vraag over je bestelling? Benieuwd welk product het meest geschikt is voor jou?
Of advies nodig over welke lipstick je het beste kunt kiezen voor je volgende feestje?
Wij - beauty junkies - helpen je graag!

Neem contact met ons op via bovenstaand contactformulier of mail naar: hoi@bangerhead.nl.

Contactformulier
Via bovenstaand contactformulier kun je snel en makkelijk contact met ons opnemen. Selecteer de opties die het beste bij jouw vraag passen en stuur je vraag in.
Wanneer je relevante foto's hebt, kun je deze eveneens via het contactformulier bijvoegen. Op deze manier hebben we alles bij de hand om je vraag zo goed/snel mogelijk te beantwoorden!

E-mail
Uiteraard kun je ons natuurlijk ook altijd mailen: hoi@bangerhead.nl.

We streven ernaar om alle vragen zo snel mogelijk - d.w.z. binnen maximaal 2 werkdagen - te beantwoorden.

Zomervakantie
Tijdens de vakantieperiode kan onze responstijd iets langer zijn dan normaal.
Daarnaast is het mogelijk dat je vraag niet in het Nederlands, maar in het Engels wordt beantwoord. Van 12 t/m 30 juli is er enkel een Engelstalige klantenservice beschikbaar. Mocht je liever een Nederlandstalige reactie willen ontvangen, dan kun je deze dus vanaf
2 augustus a.s. weer tegemoet zien. 



Veelgestelde vragen

  • Ik heb geen orderbevestiging ontvangen. Wat nu?

    1. Check of de orderbevestiging misschien terecht is gekomen in je spam/ongewenste mail.

    2. Wanneer je op de site bent ingelogd, vind je al je bestellingen eveneens in je klantaccount (onder 'Mijn pagina's').

    3. Als je de orderbevestiging niet hebt ontvangen in je mailaccount èn de bestelling is eveneens niet terug te vinden via 'Mijn pagina's', kan het zijn dat het e-mailadres onjuist was of dat er wellicht iets is misgegaan bij het plaatsen van je bestelling. Neem in dat geval contact met ons op onze klantenservice of vul bovenstaand contactformulier in en we kijken direct wat er is gebeurd.

  • Welke producten moet ik kiezen?
    Onze beautyexperts helpen je graag dìe producten te vinden, die het beste bij jouzelf en bij jouw wensen passen. Het kiezen van de juiste producten - voor jouw persoonlijke huid- of haartype - is belangrijk om het maximale effect uit onze producten te halen. Aarzel dus niet om contact met ons op te nemen via bovenstaand contactformulier of via hoi@bangerhead.nl.
  • Waar is mijn pakket?
    Nieuwsgierig waar je pakket precies is? Geen trackingnummer ontvangen of deze per ongeluk kwijtgeraakt? Ga naar 'Mijn pagina's' en klik op 'Bestellingen'. Wanneer je de huidige bestelling selecteert en klik op 'Pakketnummer' vind je alle gegevens die je nodig hebt!
  • Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

    Bestellingen worden elke werkdag verzonden vanuit ons magazijn. Houd er rekening mee dat de verwerkingstijd in ons magazijn doorgaans eveneens 1-2 dagen betreft. Als je je bestelling op vrijdagmiddag of op een feestdag plaatst, zullen we de bestelling de volgende werkdag verzenden.

    Alle pakketen worden - mèt track-and-trace mogelijkheid - verzonden naar je huisadres (Budbee). De gemiddelde levertijd bedraagt 3-4 werkdagen. 

  • Waarom kan ik mijn bestelling niet vinden in mijn klantaccount?
    Dit kan veroorzaakt worden doordat je twee verschillende klantaccounts bij ons hebt geregistreerd. Neem gerust contact op met onze klantenservice via bovenstaand contactformulier, zodat we de twee profielen kunnen samenvoegen. Vervolgens wordt alle informatie op één plek verzameld en worden al je bonuspunten bij elkaar opgeteld.
  • Hoe werkt het loyaliteitsprogramma?
    Elke keer dat je bij Bangerhead shopt krijg je punten voor alles wat je koopt. Elke maand worden je aankopen bij elkaar opgeteld en wordt je puntensaldo bijgewerkt. Zodra je minimaal 2.000 punten hebt verzameld, kun je ervoor kiezen om deze in te wisselen en korting te krijgen op je volgende bestelling. Log in op ‘Mijn pagina's’ en klik op ‘Loyaliteitsprogramma’ om te zien hoeveel punten je hebt. 
  • Ik wil mijn bestelde producten ruilen of retourneren. Wat moet ik doen?

    Je hebt een bedenktijd van 30 dagen - gerekend vanaf de dag dat je je pakket hebt ontvangen - op voorwaarde dat het product in ongewijzigde staat en in onbeschadigde originele verpakking wordt geretourneerd. In gevallen waarin het product is verzegeld, moet het zegel volledig in tact zijn.

    Je kunt kiezen of je het product wilt ruilen of je geld terug wilt ontvangen. Als je een product wilt ruilen, stuur je het artikel dat je niet wilt houden retour en plaats je vervolgens - voor het gewenste artikel - een nieuwe bestelling via de website. Neem wanneer je je bestelling wilt ruilen s.v.p. contact op met de klantenservice vóórdat je je retour verstuurt. Je kunt daarbij gebruikmaken van het Modelformulier voor herroeping, maar dat hoeft niet.

    Bij het ruilen of retourneren betaal je de zelf de retourkosten. Zorg in beide gevallen dat je pakket duidelijk is geadresseerd aan Bangerhead en dat je ordernummer en/of pakbon in het pakket is opgenomen.

    Je kunt het pakket verzenden naar:

    Bangerhead
    C/O Dream Logistics
    Viaredsvägen 24
    504 64 Borås
    Sweden


    De afhandeling van retourzendingen duurt ongeveer 1-3 weken. We sturen je een bevestigingsmail zodra de retour is verwerkt. Vergeet niet je pakket te verzenden mèt track-and-trace mogelijkheid èn de bon voor je retourzending zorgvuldig te bewaren. Op deze manier kunnen we je mogelijk een compensatie bieden, wanneer het pakket tijdens de levering verdwijnt.

  • Ik heb het verkeerde product besteld. Hoe kan dit aanpassen?
    Helaas is het - vanwege technische redenen - niet mogelijk om een reeds geplaatste bestelling te wijzigen. Neem contact op met onze klantenservice om je product te ruilen en/of te retourneren.
  • Wat moet ik doen als ik het verkeerde of een kapot artikel heb ontvangen?
    Wanneer je een verkeerd of kapot product hebt ontvangen, kun je dit geheel kosteloos retourneren. De klacht moet worden ingediend binnen een redelijke termijn nadat je je bestelling hebt ontvangen. Neem hiertoe contact op met onze klantenservice, via hoi@bangerhead.nl.
  • Waarom werkt mijn kortingscode niet?
    Als je een kortingscode wilt gebruiken, voer deze dan in bij het afrekenen en klik op ‘Update’. Let op: Het is belangrijk dat je bij het invoeren onderscheid maakt tussen hoofdletters en kleine letters. Check eveneens de bijbehorende voorwaarden als je niet zeker weet wat er precies van toepassing is.

    Voor vragen over een specifieke code kun je uiteraard altijd contact opnemen met de klantenservice via bovenstaand contactformulier.

    Let op: Kortingscodes zijn niet geldig in combinatie met andere acties/aanbiedingen. Daarnaast is het niet mogelijk om meerdere kortingscodes tegelijkertijd te gebruiken en/of een kortingscode achteraf aan de bestelling toe te voegen.