Vorige
Volgende
Favorieten
Winkelmand
Winkelmand ()

Ask us anything!

Een bestelling plaatsen èn geïnspireerd worden door de allerlaatste productnieuwtjes:
dat moet zo soepel mogelijk verlopen! Om je sneller te kunnen helpen je vragen/
onzekerheden weg te nemen, hebben we de meest voorkomende vragen hier op een rij gezet.

Mocht je er alsnog geen antwoord vinden, dan kun je altijd terecht bij onze klantenservice! Onze beautyexperts staan ​​voor je klaar om je te helpen met al je beauty- en ordervragen.

Veiligheid

  • ZIjn jullie producten 100% origineel en nieuw?
    Wij verkopen uitsluitend nieuwe en originele producten die direct afkomstig zijn van de producenten of onze officiële leveranciers. Middels onze jarenlange samenwerkingen met o.a. Dermalogica en L'Oréal, kunnen we je zowel de kwalteit als de prijs van het product garanderen. Bij ons kun je er dus zeker van zijn dat je hetzelfde product ontvangt dat je gewend bent, maar dan goedkoper!
  • Waarom zijn jullie producten zo goed geprijsd?

    Wij hebben goede afspraken met onze leveranciers waardoor wij veel producten in grote aantallen kunnen kopen en jou daarmee een betere prijs kunnen garanderen. Daarnaast hebben wij geen fysieke winkels in Nederland waardoor de kosten voor winkelpersoneel en een duur pand in de binnenstad achterwege worden gelaten.

  • Hoe weet ik of jullie betalingssysteem volledig veilig is?

    Voor betalingen via creditcard maken we gebruik van het bedrijf DIBS Payment Services AB: een vooraanstaande Scandinavische aanbieder van veilige betalingsoplossingen op internet. Wanneer je bij ons shopt word je doorgestuurd naar een gecodeerde beveiligde pagina waar de betaling plaatsvindt. Er worden geen accountgegevens of persoonlijke gegevens bij ons opgeslagen. Kaartbetalingen vallen onder de 3D-Secure-beveiligingsstandaard: een beveiligingsstandaard die is ontwikkeld door VISA en Mastercard om veilige betalingen via internet te garanderen.

  • Wat zijn cookies?

    Een cookie is een klein tekstbestand dat op je computer wordt opgeslagen en dat ons o.a. informatie geeft over je gebruikersnaam bij ons en of je een nieuwe of terugkerende bezoeker bent. Er zijn twee verschillende soorten cookies: één die permanent op je computer wordt opgeslagen en een zogenaamde sessiecookie. Deze laatste wordt niet op je computer opgeslagen en verdwijnt wanneer je de browser sluit. Om artikelen aan de winkelwagen te kunnen toevoegen, moet je webbrowser cookies accepteren. Mocht je hier problemen bij of vragen over hebben, neem dan contact op met onze klantenservice en wij helpen je verder!

Klantaccount

  • Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?
    Als je je wachtwoord bent vergeten, is dat geen probleem! Klik gewoon op de link ‘Wachtwoord vergeten’ op het tabblad waar je je aanmeldt. Nadat je het e-mailadres hebt ingevuld dat je bij je registratie hebt opgegeven, sturen wij je per mail een nieuw wachtwoord toe.
  • Hoe werkt het loyaliteitsprogramma?

    Elke keer dat je bij Bangerhead shopt krijg je punten voor alles wat je koopt. Elke maand worden je aankopen bij elkaar opgeteld en wordt je puntensaldo bijgewerkt. Zodra je minimaal 2.000 punten hebt verzameld, kun je ervoor kiezen om deze in te wisselen en korting te krijgen op je volgende bestelling. Log in op ‘Mijn pagina's’ en klik op ‘Loyaliteitsprogramma’ om te zien hoeveel punten je hebt. Bonuspunten zijn 1 jaar geldig. Voor vragen over het lojaliteitsprogramma kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice.

Bestellen

  • Worden de producten in de winkelwagen gereserveerd?
    Vanaf het moment dat je je product aan de winkelwagen toevoegt, wordt het 30 minuten gereserveerd.
  • Is mijn bestelling in goede orde ontvangen?

    Nadat je je bestelling hebt geplaatst wordt de orderbevestiging direct verzonden naar het e-mailadres dat je bij het plaatsen van de bestelling hebt opgegeven. Als je niet zeker weet of je bestelling in goede orde is ontvangen, neem dan contact op met de klantenservice vóórdat je een nieuwe bestelling plaatst.

  • Hoe kan ik de status van mijn bestelling zien?

    Om de status van je bestelling te zien, ga je naar je klantaccount (in de rechterbovenhoek). Klik vervolgens op ‘Bestelling’. Selecteer de huidige bestelling en klik op het pakketnummer. Hier vind je informatie over de orderstatus en waar je pakket zich bevindt.

  • Ik kan mijn bestelling niet vinden in mijn klantaccount?

    Dit kan veroorzaakt worden doordat je twee verschillende klantaccounts bij ons hebt geregistreerd. Neem gerust contact op met onze klantenservice via ons contactformulier, zodat we de twee profielen kunnen samenvoegen. Vervolgens wordt alle informatie op één plek verzameld en worden al je bonuspunten bij elkaar opgeteld.

  • Kan ik de verzending van meerdere bestellingen combineren?

    Vanwege technische redenen is helaas niet mogelijk om de verzending van meerdere bestellingen achteraf te combineren. Om extra verzendkosten te voorkomen, dien je dus álle gewenste producten aan je winkelwagen toe te voegen voordat je je bestelling afrondt.

  • Kan ik mijn bestelling annuleren?

    Als je je bestelling wilt annuleren, neem dan zo snel mogelijk contact op met de klantenservice! Wanneer het magazijn je bestelling reeds heeft verwerkt, is het helaas niet meer mogelijk om deze nog te annuleren. Uiteraard kun je in dat geval de niet-gewenste items naar ons retourneren. Normaalgesproken duurt het ca. 10-15 werkdagen voordat je geretourneerde bestelling is verwerkt. Nadat de retour is geregistreerd, annuleren we je factuur of boeken we het aankoopbedrag terug naar de rekening die voor de betaling is gebruikt.

  • Ik heb geen orderbevestiging ontvangen. Wat nu?
    Check in eerste instantie of de orderbevestiging misschien terecht is gekomen in je spam/ongewenste mail. Wanneer je op de site bent ingelogd, vind je al je bestellingen eveneens in je klantaccount (onder 'Mijn pagina's'). Als je de orderbevestiging niet hebt ontvangen in je mailaccount èn de bestelling is eveneens niet terug te vinden via 'Mijn pagina's', kan het zijn dat het e-mailadres onjuist was of dat er wellicht iets is misgegaan bij het plaatsen van je bestelling. Neem in dat geval contact met ons op via het contactformulier of de klantenservice en we kijken direct wat er is gebeurd.
  • Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

    Een bestelling plaatsen is supereenvoudig: 

    1. Voeg de gewenste producten toe aan je winkelmandje (via de knop Koop nu).

    2. Ga naar je Winkelmand - via de knop rechtsboven in het scherm. 

    3. Klik op de knop Naar de kassa om je bestelling af te ronden.

    4. Indien gewenst: voeg aan je bestelling één/meerdere Superdeals toe. 

    5. Voer onderaan de pagina je postcode in (voorbeeld: 1234 AB) en klik op de knop
    Ga verder en kies de verzendmethode.

    6. Maak een keuze uit de beschikbare aflevermethodes: Budbee (Box of Thuislevering) of DHL.

    7. Indien gewenst: activeer de optie voor een gratis aanbiedings-reminder via SMS.

    8. Voer je e-mailadres en postcode in en klik op de knop Verder.

    9. Vul je persoonlijke gegevens aan met: aanhef, voornaam, achternaam, adres, mobiele telefoonnummer (om updates over de levering te kunnen ontvangen) en klik op Verder.

    10. Kies de gewenste betaalmethode: achteraf betalen (Klarna), automatische incasso, creditcard of online bankoverschrijving (IDEAL)

    11. Druk op de knop Koop nu en je bestelling is geplaatst! 


    Via het opgegeven e-mailadres ontvang je - doorgaans binnen enkele minuten - een orderbevestiging. Heb je deze niet ontvangen? Check dan de veelgestelde vraag:
    Ik heb geen orderbevestiging ontvangen. Wat nu?

Betaling

  • Welke betaalmethoden hanteert Bangerhead?

    Je kunt kiezen voor betaling via: 

    Online bankoverschrijving (iDeal)
    Wanneer je betaalt via iDEAL vindt er een directe online overboeking plaats van jouw bankrekening naar die van ons. De betaling verloopt via de mobiel bankieren app of de internetbankieromgeving van je eigen bank. Zie voor meer informatie ook de website van iDeal

    Creditcard (Visa/Mastercard) 
    Als je met een creditcard iets bestelt wordt het bedrag niet direct van je bankrekening afgeschreven. Je hoeft het bedrag pas achteraf te betalen (aan het einde van de maand) wanneer je het openstaande bedrag aan de creditcarduitgever terugbetaalt. In veel gevallen gebeurt dit automatisch doordat de creditcard is gekoppeld aan je bankrekening.

    Achteraf betalen (factuur - Klarna)
    Met achteraf betalen betaal je je bestelling achteraf, zodra je deze hebt ontvangen en besloten hebt deze te houden. Je betaalt wanneer het jou uitkomt -  tijdens de betaaltermijn van 14 dagen. De betalingsgegevens van je bestelling vind je terug op de rekening die je van Klarna ontvangt en/of door in te loggen in de Klarna App.

    Automatische incasso (Klarna)
    Bij een automatische incasso geeft je ons toestemming om eenmalig of periodiek een bepaald geldbedrag van je bankrekening af te schrijven. De term automatisch verwijst in dit geval naar het feit dat je als klant - nadat je de machtiging hebt gegeven - zelf niets meer hoeft te doen. De betreffende machtiging kan op elk moment worden ingetrokken, via een bericht aan ons. Afschrijvingen die door automatische incasso plaatsvinden kun je - indien gewenst - binnen 56 dagen laten terugboeken (storneren) door de bank.

    Voor meer informatie over betaling via Klarna verwijzen we je graag naar:
    - Klarna - Betalen met Klarna: wat is dat?
    - Klarna - Kopersbecherming voor consumenten
    - Klarna - Algemene voorwaarden Pay Later (14 dagen)
    - Klarna - Klantenservice (incl. Veelgestelde vragen)

    Vragen over het betalen van je bestelling? Zie onze pagina betaalmethodes.

  • Zijn er kosten verbonden aan betaling via factuur?
    Nee. Betaling via Klarna betekent: nu shoppen en pas later beslissen of èn betalen voor de items die je wilt houden. Je betaalt het volledige bedrag binnen 14 dagen na verzending. Vooruitbetalen? Rente? Kosten? Niet aan de orde als je gewoon op tijd betaalt!


  • Voert Klarna - bij betaling via factuur - ook een kredietcheck uit?

    Ja, wanneer je kiest voor de optie later betalen voert Klarna een kredietcheck uit. Deze kredietcheck heeft echter geen impact op je kredietscore.

    Doel van de kredietcheck is om:
    - je identiteit te verifiëren (aan de hand van de door jou verstrekte gegevens); en
    - je financiële gedrag te begrijpen resp. je kredietwaardigheid te evalueren (aan de hand van het kredietrapport).

    Zie voor meer informatie ook:
    Voert Klarna een kredietcheck uit en heeft dit invloed op mijn kredietscore?

  • Waarom werkt mijn kortingscode niet?
    Als je een kortingscode wilt gebruiken, voer deze dan in bij het afrekenen en klik op ‘Update’. Let op: Het is belangrijk dat je bij het invoeren onderscheid maakt tussen hoofdletters en kleine letters. Check eveneens de bijbehorende voorwaarden als je niet zeker weet wat er precies van toepassing is.
    Voor vragen over een specifieke code kun je uiteraard altijd contact opnemen met de klantenservice.

    Let op: Kortingscodes zijn niet geldig in combinatie met andere acties/aanbiedingen. Daarnaast is het niet mogelijk om meerdere kortingscodes tegelijkertijd te gebruiken en/of een kortingscode achteraf aan de bestelling toe te voegen.
  • Wat gebeurt er met de kortingscode als ik mijn producten retourneer?
    Wanneer je ervoor kiest om het ​​bestelde product te retourneren, is het helaas niet mogelijk om de waarde van je gebruikte kortingscode terug te krijgen. Mocht een product echter defect of onjuist zijn, dan nemen wij het uiteraard terug en heb je natuurlijk altijd de mogelijkheid om de korting - bij je volgende aankoop - opnieuw te gebruiken.
  • Ik heb een tegoed op mijn klantaccount. Waar kan ik dit vinden/inwisselen?
    Zodra je ingelogd bent èn je bestelling wilt afrekenen, zie je de knop "Tegoed op klantaccount inwisselen". Hier vind je het actuele saldo van jouw klantaccount, dat je uiteraard tegelijkertijd kunt gebruiken bij het plaatsen van je bestelling.

Retourneren

Vragen over het retourneren van een product/order? Zie onze pagina retourneren.

Levering

  • Hoelang is de levertijd?
    Bestellingen worden op werkdagen verzonden vanuit ons magazijn.

    De gemiddelde levertijd voor de levering bedraagt 2-3 werkdagen (Budbee) of 4-5 werkdagen (DHL)*. 

    Houd er echter rekening mee dat de verwerkingstijd in ons magazijn doorgaans eveneens 1-2 dagen betreft.

    Als je je bestelling op vrijdagmiddag of op een feestdag plaatst, zullen we de bestelling de volgende werkdag verzenden.

    * Let op: Alle gepresenteerde levertijden zijn geschatte levertijden: vertragingen bij ons en bij onze verzendpartners zijn mogelijk (bijvoorbeeld bij grotere shopping-events).

    Vragen over de levering van een product/order? Zie onze pagina Verzending.
  • Hoe worden de producten verzonden?

    Je bestelling wordt verzonden met Budbee of DHL:

    1. Budbee
    Afhankelijk van waar je woont, kun je kiezen uit 2 aflevermethodes:

    Thuisbezorging
    De levering vindt plaats - op het opgegeven afleveradres - tussen 17:00 en 22:00 uur.

    Box
    De bestelling wordt afgeleverd in de door jou geselecteerde Budbee-kast. Haal het pakket op met de pincode die je in de trackinggegevens ontvangt (via sms of Budbee's app). Bij het afhalen van het pakket kan er om legitimatie worden gevraagd.

    2. DHL
    In eerste instantie wordt het pakket bij je thuis aangeboden. Indien gewenst kun je je aflevervoorkeur - via de trackinggegevens van DHL - zelf wijzigen in een DHL servicepunt.

    Meer weten over de verzending van je bestelling? Zie onze pagina Verzending.

  • Ik heb mijn pakket niet ontvangen. Wat is er gebeurd?
    Zodra je bestelling verzonden is, ontvang je een mail met daarin de trackinggegevens waarmee je het pakket kunt volgen. Als je pakket na een week nog niet is aangekomen, verzoeken we je z.s.m. contact op te nemen met de klantenservice, zodat we de levering direct verder kunnen onderzoeken.
  • Versturen jullie ook pakketten buiten Nederland?
    Ja. Bangerhead bevindt zich eveneens in Noorwegen, Zweden, Finland en Denemarken.
  • Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten afleveren?
    Wanneer je je bestelling betaalt via creditcard/iDeal, is het mogelijk om deze op een ander adres te laten afleveren. Wanneer je echter wilt betalen via factuur, kunnen we - vanwege veiligheidsredenen en het risico op fraude - je bestelling enkel verzenden naar het opgegeven factuuradres.
  • Hoe hoog zijn de verzendkosten?
    De verzendkosten bedragen standaard € 3,50. Dit bedrag is onafhankelijk van de verzendoptie: het maakt dus niet uit of je voor Budbee (Box of Thuislevering) of DHL kiest. 

    Bij een bestelling vanaf € 30 profiteer je van gratis verzending!

    Vragen over de verzendmogelijkheden van een product/order? Zie onze pagina Verzending.
  • Hoe gaat de aflevering precies in z'n werk?

    Meer weten over de aflevering van je bestelling? Zie onze pagina  Verzending.