💄 Tot 25% korting op bijna alles 💄

Favorieten
Winkelmand
Winkelmand ()

Ask us anything!

Een bestelling plaatsen èn geïnspireerd worden door de allerlaatste productnieuwtjes:
dat moet zo soepel mogelijk verlopen! Om je sneller te kunnen helpen je vragen/
onzekerheden weg te nemen, hebben we de meest voorkomende vragen hier op een rij gezet.

Mocht je er alsnog geen antwoord vinden, dan kun je altijd terecht bij onze klantenservice! Onze beautyexperts staan ​​voor je klaar om je te helpen met al je beauty- en ordervragen.

Klantaccount

  • Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?
    Als je je wachtwoord bent vergeten, is dat geen probleem! Klik gewoon op de link ‘Wachtwoord vergeten’ op het tabblad waar je je aanmeldt. Nadat je het e-mailadres hebt ingevuld dat je bij je registratie hebt opgegeven, sturen wij je per mail een nieuw wachtwoord toe.
  • Hoe werkt het loyaliteitsprogramma?

    Elke keer dat je bij Bangerhead shopt krijg je punten voor alles wat je koopt. Elke maand worden je aankopen bij elkaar opgeteld en wordt je puntensaldo bijgewerkt. Zodra je minimaal 2.000 punten hebt verzameld, kun je ervoor kiezen om deze in te wisselen en korting te krijgen op je volgende bestelling. Log in op ‘Mijn pagina's’ en klik op ‘Loyaliteitsprogramma’ om te zien hoeveel punten je hebt. Bonuspunten zijn 1 jaar geldig. Voor vragen over het lojaliteitsprogramma kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice.

Bestellen

  • Worden de producten in de winkelwagen gereserveerd?
    Vanaf het moment dat je je product aan de winkelwagen toevoegt, wordt het 30 minuten gereserveerd.
  • Is mijn bestelling in goede orde ontvangen?

    Nadat je je bestelling hebt geplaatst wordt de orderbevestiging direct verzonden naar het e-mailadres dat je bij het plaatsen van de bestelling hebt opgegeven. Als je niet zeker weet of je bestelling in goede orde is ontvangen, neem dan contact op met de klantenservice vóórdat je een nieuwe bestelling plaatst.

  • Hoe kan ik de status van mijn bestelling zien?

    Om de status van je bestelling te zien, ga je naar je klantaccount (in de rechterbovenhoek). Klik vervolgens op ‘Bestelling’. Selecteer de huidige bestelling en klik op het pakketnummer. Hier vind je informatie over de orderstatus en waar je pakket zich bevindt.

  • Ik kan mijn bestelling niet vinden in mijn klantaccount?

    Dit kan veroorzaakt worden doordat je twee verschillende klantaccounts bij ons hebt geregistreerd. Neem gerust contact op met onze klantenservice via ons contactformulier, zodat we de twee profielen kunnen samenvoegen. Vervolgens wordt alle informatie op één plek verzameld en worden al je bonuspunten bij elkaar opgeteld.

  • Kan ik de verzending van meerdere bestellingen combineren?

    Vanwege technische redenen is helaas niet mogelijk om de verzending van meerdere bestellingen achteraf te combineren. Om extra verzendkosten te voorkomen, moet je dus álle gewenste producten aan je winkelwagen toevoegen voordat je je bestelling afrondt.

  • Kan ik mijn bestelling annuleren?

    Als je je bestelling wilt annuleren, neem dan zo snel mogelijk contact op met de klantenservice! Wanneer het magazijn je bestelling reeds heeft verwerkt, is het helaas niet meer mogelijk om deze nog te annuleren. Uiteraard kun je in dat geval de niet-gewenste items naar ons retourneren. Normaalgesproken duurt het ca. 1-3 weken voordat je geretourneerde bestelling is verwerkt. Nadat de retour is geregistreerd, annuleren we je factuur of storten we het aankoopbedrag terug op de rekening die voor de betaling is gebruikt.

  • Ik heb geen orderbevestiging ontvangen. Wat nu?
    Check in eerste instantie of de orderbevestiging misschien terecht is gekomen in je spam/ongewenste mail. Wanneer je op de site bent ingelogd, vind je al je bestellingen eveneens in je klantaccount (onder 'Mijn pagina's'). Als je de orderbevestiging niet hebt ontvangen in je mailaccount èn de bestelling is eveneens niet terug te vinden via 'Mijn pagina's', kan het zijn dat het e-mailadres onjuist was of dat er wellicht iets is misgegaan bij het plaatsen van je bestelling. Neem in dat geval contact met ons op via het contactformulier of de klantenservice en we kijken direct wat er is gebeurd.

Betaling

  • Welke betaalmethoden hanteert Bangerhead?
    Je kunt kiezen voor online bankoverschrijving (iDeal), creditcard (Visa/Mastercard), achteraf betalen (factuur - Klarna) of automatische incasso (Klarna).

    Voor meer informatie over betaling via Klarna verwijzen we je graag naar:
    - Klarna - Betalen met Klarna: wat is dat?
    - Klarna - Kopersbecherming voor consumenten
    - Klarna - Algemene voorwaarden Pay Later (14 dagen)
    - Klarna - Klantenservice (incl. Veelgestelde vragen)
  • Zijn er kosten verbonden aan betaling via factuur?
    Nee. Betaling via Klarna betekent: nu shoppen en pas later beslissen of èn betalen voor de items die je wilt houden. Je betaalt het volledige bedrag binnen 14 dagen na verzending. Vooruitbetalen? Rente? Kosten? Niet aan de orde als je gewoon op tijd betaalt!


  • Voert Klarna - bij betaling via factuur - ook een kredietcheck uit?

    Ja, wanneer je kiest voor de optie later betalen voert Klarna een kredietcheck uit. Deze kredietcheck heeft echter geen impact op je kredietscore.

    Doel van de kredietcheck is om:
    - je identiteit te verifiëren (aan de hand van de door jou verstrekte gegevens); en
    - je financiële gedrag te begrijpen resp. je kredietwaardigheid te evalueren (aan de hand van het kredietrapport).

    Zie voor meer informatie ook:
    Voert Klarna een kredietcheck uit en heeft dit invloed op mijn kredietscore?

  • Waarom werkt mijn kortingscode niet?
    Als je een kortingscode wilt gebruiken, voer deze dan in bij het afrekenen en klik op ‘Update’. Let op: Het is belangrijk dat je bij het invoeren onderscheid maakt tussen hoofdletters en kleine letters. Check eveneens de bijbehorende voorwaarden als je niet zeker weet wat er precies van toepassing is.
    Voor vragen over een specifieke code kun je uiteraard altijd contact opnemen met de klantenservice.

    Let op: Kortingscodes zijn niet geldig in combinatie met andere acties/aanbiedingen. Daarnaast is het niet mogelijk om meerdere kortingscodes tegelijkertijd te gebruiken en/of een kortingscode achteraf aan de bestelling toe te voegen.
  • Wat gebeurt er met de kortingscode als ik mijn producten retourneer?
    Wanneer je ervoor kiest om het ​​bestelde product te retourneren, is het helaas niet mogelijk om de waarde van je gebruikte kortingscode terug te krijgen. Mocht een product echter defect of onjuist zijn, dan nemen wij het uiteraard terug en heb je natuurlijk altijd de mogelijkheid om de korting - bij je volgende aankoop - opnieuw te gebruiken.
  • Ik heb een tegoed op mijn klantaccount. Waar kan ik dit vinden/inwisselen?
    Zodra je ingelogd bent èn je bestelling wilt afrekenen, zie je de knop "Tegoed op klantaccount inwisselen". Hier vind je het actuele saldo van jouw klantaccount, dat je uiteraard tegelijkertijd kunt gebruiken bij het plaatsen van je bestelling.

Retourneren

  • Ik heb spijt van mijn aankoop. Wat moet ik doen?

    Vanaf het moment dat je je bestelling ontvangt heb je een bedenktijd van 30 dagen, waarin je kunt beslissen of je deze wilt houden of niet. Voorwaarde is wel dat het product ongebruikt in onbeschadigde originele verpakking is en - in gevallen waarin het product is verzegeld – dit zegel volledig in tact moet zijn.

    Bij het retourneren of ruilen betaal je de zelf de retourkosten bij het postkantoor. Als je een product wilt ruilen, stuur je het artikel dat je niet wilt houden retour en plaats je vervolgens - voor het gewenste artikel - een nieuwe bestelling via de website. Als je iets wilt retourneren of ruilen, neem dan s.v.p. contact op met de klantenservice via hoi@bangerhead.nl. Je kunt hierbij gebruikmaken van het Modelformulier voor herroeping, maar dat hoeft niet. 

  • Ik wil mijn bestelde producten ruilen. Wat moet ik doen?

    Vanaf het moment dat je je bestelling ontvangt heb je een bedenktijd van 30 dagen, waarin je kunt beslissen of je deze wilt houden of niet. Voorwaarde is wel dat het product ongebruikt in onbeschadigde originele verpakking is en - in gevallen waarin het product is verzegeld – dit zegel volledig in tact moet zijn.

    Bij het retourneren of ruilen betaal je de zelf de retourkosten bij het postkantoor. Als je een product wilt ruilen, stuur je het artikel dat je niet wilt houden retour en plaats je vervolgens - voor het gewenste artikel - een nieuwe bestelling via de website. Als je iets wilt retourneren of ruilen, neem dan s.v.p. contact op met de klantenservice via hoi@bangerhead.nl. Je kunt hierbij gebruikmaken van het Modelformulier voor herroeping, maar dat hoeft niet. 

  • Ik wil een klacht indienen. Wat moet ik doen?

    Als je een product hebt ontvangen dat defect of onjuist blijkt te zijn, kun je dit geheel kosteloos retourneren. De klacht moet worden ingediend binnen een redelijke termijn vanaf het moment dat je de bestelling hebt ontvangen. Neem contact op met onze klantenservice om je klacht in behandeling te laten  nemen. 

    Let op: Wil je een klacht indienen over een product van ghd? Volg dan deze link

  • Ik heb één/meerdere items geretourneerd. Wanneer krijg ik mijn geld terug?

    In het geval van een klacht of een geretourneerde bestelling, ontvang je je aankoopbedrag terug binnen maximaal 30 dagen – gerekend vanaf de dag dat Bangerhead de melding van de klacht of retourzending heeft ontvangen.

Levering

  • Hoelang is de levertijd?
    Bestellingen worden op werkdagen verzonden vanuit ons magazijn.

    De gemiddelde levertijd voor levering aan huis (via Budbee) bedraagt 2-3 werkdagen. 

    Houd er echter rekening mee dat de verwerkingstijd in ons magazijn doorgaans eveneens 1-2 dagen betreft.

    Als je je bestelling op vrijdagmiddag of op een feestdag plaatst, zullen we de bestelling de volgende werkdag verzenden. 
  • Hoe worden de producten verzonden?

    Je bestelling wordt verzonden met Budbee.

    Afhankelijk van waar je woont, kun je kiezen uit 2 aflevermethodes:

    Thuisbezorging
    De levering vindt plaats - op het opgegeven afleveradres - tussen 17:00 en 22:00 uur.

    Box
    De bestelling wordt afgeleverd in de door jou geselecteerde Budbee-kast. Haal het pakket op met de pincode die je in de trackinggegevens ontvangt (via sms of Budbee's app). Bij het afhalen van het pakket kan er om legitimatie worden gevraagd.

  • Ik heb mijn pakket niet ontvangen. Wat is er gebeurd?
    Zodra je bestelling verzonden is, ontvang je een mail met daarin de trackinggegevens waarmee je het pakket kunt volgen. Als je pakket na een week nog niet is aangekomen, verzoeken we je z.s.m. contact op te nemen met de klantenservice, zodat we de levering direct verder kunnen onderzoeken.
  • Versturen jullie ook pakketten buiten Nederland?
    Ja. Bangerhead bevindt zich eveneens in Noorwegen, Zweden, Finland en Denemarken.
  • Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten afleveren?
    Wanneer je je bestelling betaalt via creditcard of PayPal, is het mogelijk om deze op een ander adres te laten afleveren. Wanneer je echter wilt betalen via factuur, kunnen we - vanwege veiligheidsredenen en het risico op fraude - je bestelling enkel verzenden naar het opgegeven factuuradres. 
  • Hoe hoog zijn de verzendkosten?
    De verzendkosten zijn afhankelijk van de omvang van je bestelling en de verzendoptie die je kiest. De verschillende opties en bijbehorende kosten vind je zodra je je bestelling afrondt.

    Bij een bestelling vanaf € 49 profiteer je van gratis verzending!

Veiligheid

  • Hoe weet ik of jullie betalingssysteem volledig veilig is?

    Voor betaling via creditcard maken we gebruik van het bedrijf DIBS Payment Services AB: een vooraanstaande Scandinavische aanbieder van veilige betalingsoplossingen op internet. Wanneer je bij ons shopt word je doorgestuurd naar een gecodeerde beveiligde pagina waar de betaling plaatsvindt. Er worden geen accountgegevens of persoonlijke gegevens bij ons opgeslagen. Kaartbetalingen vallen onder de 3D-Secure-beveiligingsstandaard: een beveiligingsstandaard die is ontwikkeld door VISA en Mastercard om veilige betalingen via internet te garanderen.

  • Wat zijn cookies?

    Een cookie is een klein tekstbestand dat op je computer wordt opgeslagen en dat ons o.a. informatie geeft over je gebruikersnaam bij ons en of je een nieuwe of terugkerende bezoeker bent. Er zijn twee verschillende soorten cookies: één die permanent op je computer wordt opgeslagen en een zogenaamde sessiecookie. Deze laatste wordt niet op je computer opgeslagen en verdwijnt wanneer je de browser sluit. Om artikelen aan de winkelwagen te kunnen toevoegen, moet je webbrowser cookies accepteren. Mocht je hier problemen bij of vragen over hebben, neem dan contact op met onze klantenservice en wij helpen je verder!