Vorige
Volgende
Favorieten
Winkelmand
Winkelmand ()
Geef je haarfavorieten een update – nu tot 25% korting op haarverzorging >

Haartype
Voordelen
Consistentie
Productlijn
Filter
Sorteren
34 producten
-25%
50ml 150ml
€ 9 Normale prijs € 12 (-25%)
250ml 1000ml
€ 12 Adviesprijs € 16 (-25%)
-25%
300ml 100ml
€ 9.80 Normale prijs € 13 (-25%)
-25%
€ 12.80 Normale prijs € 17 (-25%)
-25%
€ 12.80 Normale prijs € 17 (-25%)
-28%
€ 15.80 Normale prijs € 22 (-28%)
-25%
500ml 75ml
€ 7.50 Normale prijs € 10 (-25%)
Great Deal
50ml 150ml
SIM Sensitive
€ 5.40 Adviesprijs € 10 (-46%)
250ml 1000ml
€ 12.80 Adviesprijs € 17 (-25%)
-25%
€ 12.80 Normale prijs € 17 (-25%)
-25%
250ml 1000ml
€ 12.80 Normale prijs € 17 (-25%)
€ 14.20 Adviesprijs € 19 (-25%)
€ 15.80 Adviesprijs € 22 (-28%)
-25%
300ml 100ml
€ 9.80 Normale prijs € 13 (-25%)
200ml 1000ml
€ 12.80 Adviesprijs € 17 (-25%)
-25%
500ml 75ml
€ 7.50 Normale prijs € 10 (-25%)
-25%
500ml 75ml
€ 7.50 Normale prijs € 10 (-25%)
75ml 250ml
€ 9 Adviesprijs € 12 (-25%)
200ml 50ml
€ 6.80 Adviesprijs € 9 (-24%)
€ 23.20 Adviesprijs € 31 (-25%)
€ 15.80 Adviesprijs € 22 (-28%)
-24%
200ml 50ml
€ 6.80 Normale prijs € 9 (-24%)
€ 15.80 Adviesprijs € 21 (-25%)
250ml 500ml
SIM Sensitive
€ 14.20 Adviesprijs € 19 (-25%)
Toon meer

SIM Sensitive

De producten van Sim Sensitive worden gekenmerkt door hoogwaardige eigenschappen, parfumvrije recepten en eersteklas ingrediënten volledig zonder kleurstoffen, parabenen, sulfaten en een minimale hoeveelheid siliconen. Het merk heeft de producten ook gespecialiseerd en aangepast aan mensen met kwetsbaar haar of een gevoelige (hoofd)huid. Alle Sim Sensitives-producten zijn  verrijkt met natuurlijke kruidenextracten en gecombineerd met moderne ingrediënten die effectief werken tegen haar- en hoofdhuidproblemen.


Over SIM Sensitive

Het haarverzorgingsmerk Sim Sensitive werd in 1994 in Finland opgericht door de haarverzorgingsfabrikant Seppo Iso-Mustajärvi, wiens visie het was de mentaliteit en verantwoordelijkheid in professionele haarverzorging te bevorderen. Tegenwoordig heeft het merk niet alleen een vaste plaats op de Finse markt, maar neemt de vraag uit andere landen aanzienlijk toe.